14/03/2016

Rafizi Cuba Kelirukan Fakta Sebenar Perihal Tabung Haji Di Parlimen?


 

Gurauan Rafizi nampaknya cuba dibawa ke dalam Parlimen. Kedangkalannya dalam berucap juga membuatkan kita rasa keliru dan sesungguhnya Rafizi merupakan manusia yang suka menyembunyikan fakta.

Dia sebut 2/3 sahaja ayat dan 'lupuskan' 1/3 ayat bagi memastikan fakta yang disebut itu nampak negatif seperti yang dia mahukan. Terbaru dia kena sekeh juga dengan Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu.

Lihat Video :


Lihat sendiri bagaimana Rafizi bercakap yang kononnya fakta tetapi sebenarnya hanya satu 'assumption' ataupun andaian yang disimpulkan menggunakan logik akal yang dia sendiri terbitkan.

Dia tak tengok tapi cara bercakap macma dah ada depan mata dan dia sendiri yang menulis. Kini dia berterusan menghentam Lembaga Tabung Haji. Apa dia tak suka lihat rakyat menikmati kemudahan menunaikan Umrah dan Haji dengan harga yang rendah?

K7L : Hanya musuh Islam yang nak hapuskan Organisasi Islam!...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk