07/03/2016

PAN Buat Hal Buat Keputusan Anwar Kekal Calon PM Sedangkan DAP-PKR Tak Putus Lagi?


 

Sudahlah gila kuasa. Buat keputusan pun sendiri-sendiri. Nampaknya PAN kini dah mula naik tocang. Patutlah masa dalam PAS sekor-sekor kena benam dalam lumpur dek kumpulan pro Hadi.

Masing-masing dah rasa macam bagus sangat. Sampai memandai buat keputusan syok sendiri. Walhal belum ada lagi kenyataan bersama, tiba-tiba PAN yakin DAP-PKR mahu kekalkan Anwar Ibrahim calon PM.

Kita semua tahu kini LGE dan Azmin Ali sedang menyusun diri masing-masing untuk menjadi Ketua Pembangkang. Setelah melihat Wan Azizah menjadi pak turut dan bebal bila berada dalam Parlimen.

Inilah sikap sebenar puak-puak PAN. Dahulu mereka nak rosakkan PAS, mereka gagal dan kini mereka dah rasa mereka cukup kuat untuk buat keputusan sendiri walaupun ahlinya 10,000 orang pun tak boleh capai.

Paling kelakar bila PAN cuba 'lead' dan seringkali buat permintaan tak masuk akal contohnya minta kerusi untuk Ahli Majlis dengan jumlah yang banyak di Selangor. Pilihanraya pun tak pernah masuk dan berlagak diva?

K7L : PArti paling diva dan bangang...

1 ulasan:

  1. Hal yang tidak pernah terbayankan kini jadi kenyataan kepada keluargaku,,,kusus untuk AKI ALIH kami ucapkan banyak terimakasih yang sebesar-besarnya kepada aki. karena berkat bantuannya alhamdulillah keluarga kami bisa lepas dari hutang dan masalah, karena nomor “GAIB” untuk pasang togel, hasil ritual AKI ALIH memang benar-bener merubah nasib kami hanya sekejap,dan disitulah aku berkesempatan kumpulkan uang untuk buka usaha kembali,karena rumah juga sudah disita bank,,warung makan juga sudah bangkrut,,tapi itu semua aku masih tetap bertahan hidup dengan anak istriku,,walau cuma ngontrak tapi aku tetap bersabar dan akhirnya AKI ALIH lah yang bisa merubah nasib kami..maka dari itu AKI ALIH orang paling bersejarah di keluargaku…!!!jadi kepada teman-teman yang di lilit hutang dan ingin merubah nasib seperti saya silahkan hub AKI ALIH di nomor: 0823 1366 9888 atau dan dengan penuh harapan yakin dan percaya insya allah apa yang anda ingingkan pasti tercapai.ATAU KUNJUNGI BLOG


    KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D






    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk