05/01/2016

Menteri MCA Dah Bagitahu Kerajaan Ada Salur Dana Untuk Orang Cina?


Kerajaan Pusat menyalurkan hampir RM1 bilion peruntukan peyelenggaraan kepada Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) dan Sekolah Mubaligh di seluruh negara dari 2008 hingga 2015, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Ir Dr Wee Ka Siong.

Sebab itu tidak ada alasan lagi untuk kaum cina menolak Barisan Nasional pada PRU14 yang akan diadakan beberapa tahun sahaja lagi. Tsunami yang dibuat pada PRU13 sebenarnya tidak memberi keuntungan pun kepada kaum cina.

Kini kaum cina sendiri tertipu dengan DAP. DI Pulau Pinang contonhnya, orang cina juga ditindas. Nelayan yang teraniaya juga ada daripada bangsa cina. Berapa ramai orang cina di Pulau Pinang menderita kerana DAP?

Belajarlah daripada kesilapan. Sudah tiba masa DAP tidak lagi diberi peluang dan muka. Mereka lebih jahat daripada Syaitan.

K7L : DAP Jahat!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk