07/01/2016

Kes Hutang RM200000 - LGE Selindung Kesalahan Adun DAP?




Selepas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP, Pengkalan Kota, Pulau Pinang, YB Lau Keng Ee membuat laporan polis mendakwa keselamatannya diancam oleh seorang lelaki bernama ‘Jackie’ terbongkar pula kisah sebenar di antara mereka berdua itu.

YB Lau dan ‘Jackie’ saling mengenali antara satu sama lain kerana ‘Jackie’ atau nama sebenarnya Chan Swee Teik merupakan aktivis parti di bawah Dewan Undangan Negeri (DUN) yang diwakili ADUN DAP itu.

‘Jackie’ disebut sebagai Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) Jalan C.Y.Choy.

Laman berbahasa Cina, penangheadline.com mendedahkan Lau mengambil rasuah sebanyak RM200,000 daripada Jackie untuk melobi mendapatkan projek perumahan di negeri itu.

Namun, Lau gagal mendapatkan projek itu sedangkan duit rasuah sudah diambil. Lau marah dengan dakwaan laman itu dan mengancam akan mengambil tindakan undang-undang jika penangheadline.com gagal mengemukakan bukti.

Jadi kita tunggu sama ada benar atau tidak rasuah itu diterima oleh Lau. DAP memang jahat pun.

K7L : Sendiri rasuah terus goyang?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk