20/01/2016

Kerajaan Tidak Duduk Diam - Ambil Langkah Waspada Keselamatan Negara!


 

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengarahkan agensi-agensi keselamatan negara untuk meningkatkan lagi usaha menangani kemungkinan ancaman keganasan di negara ini susulan serangan pengganas di beberapa bandar besar di dunia.

Kerajaan akan mengambil beberapa langkah tertentu bagi menghalang dan mematahkan sebarang usaha pengganas untuk mengganggu-gugat keamanan dan keharmonian negara.

Beberapa minggu ini kita semua dikejutkan dengan berita cubaan BOM di Malaysia terutama KL. Namun begitu Keris rasa ada orang yang cuba buat rakyat Malaysia rasa panik sahaja.
 


Dalam masa yang sama, Angkatan Tentera Malaysia (ATM) sentiasa bersedia menggerakkan anggotanya ke kawasan tertentu di negara ini bagi mengawasi ancaman serangan kumpulan Daish jika diarahkan Majlis Keselamatan Negara (MKN).

Jadi kita buat kerja kita. Kepada yang ada cuba nak sebarkan maklumat palsu, berhati-hati sebab kali ini ia bermain tentang keselamatan negara, kemungkinan besar hukuman yang lebih berat akan diberikan kepada penyebar maklumat palsu.

K7L : Zaman sekarang semua nak jadi informer.. walaupun tak tahu betul atau tidak..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk