07/01/2016

Bukti Tony Pua Gemar Menipu Menggunakan Angka?



Sebagai orang politik, kelantangannya itu menjadikan Tony Pua hero baru DAP dari Oxford. Ramai orang mempercayainya buta-buta dan menelan bulat-bulat fitnah Tony Pua.

Selepas lebih setahun segala macam penghinaan, penipuan, pembohongan dan fitnah yang dilakukan Tony Pua ke atas 1MDB, akhirnya menuju ke klimaks minggu lalu. CEO 1MDB, saudara Arul Kanda menerima cabaran Tony Pua untuk berdebat satu lawan satu.

Satu Malaysia tersentak dengan keberanian Arul Kanda. Namun, satu dunia terkejut dengan kebaculan, ketakutan dan kehinaan Tony Pua yang tiba-tiba menjadi kecut, takut dan malu untuk berhadapan dengan Arul Kanda! Tony Pua dan pemimpin-pemimpin pembangkang menjadi kelam-kabut.

Lim Guan Eng, DS Dr. Wan Azizah dan Mohd. Sabu terpaksa mengeluarkan surat siaran media mengumumkan pengganti Tony Pua. Kasihan mereka sungguh kelam-kabut. Kini satu demi satu penipuan Tony Pua telah terbongkar.

Nak beritahu rakyat Malaysia, masih lagi mahu percaya penipu macma Tony Pua? Dia gemar guna angka dan sijil dari Oxford untuk memperdaya rakyat. Hati-hati.

K7L : Lebih bahaya daripada ular..

2 ulasan:

  1. INI PARTI MANYIAK KUAT MOHONG PUNYIA. ITU TONY PHEE SULA BELAJAT SAMA YAHUDI ISRAEL MA. MAU IDEA. MISTI MASUK JIAMBAN. ITU PASAT IDEA BUSUK SELUPA LIA PUNYIA TAIK. MOHAMAD LAZALI CIAKAP ALA MUTUT. INI OLANG TAK BLEY PAKAI PUNYIA. HALI2 MOHONG CIAKAP. WA KASI LANTHUI SAMA INI OLANG...

    ReplyDelete
  2. Ini apek pondan cilaka suka menipu dan menghasut orang Melayu.
    Balik tongsan la, apek cilaka!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk