21/12/2015

Parti Komponen Tak Perlu Melompat Lebih Kerjasama UMNO-PAS!


 

Keris dah agak akan ada yang melompat bila cerita PAS-UMNO ingin bekerjasama. Antara yang akan melompat adalah MCA. Chong yang juga Ketua Pemuda MCA paling banyak cakap tapi tak buat kerja pun melompat.

Apa yang kita nak beritahu, Parti Komponen sentiasa didahulukan kerana UMNO berpegang pada prinsip dan perjanjian yang telah dibuat. Perihal PAS-UMNO, ianya akan memberi keuntungan buat seluruh Barisan Nasional.

Jika PAS tidak Undi DAP dan PKR, bukankah MCA akan dapat kerusi yang lebih banyak nanti? Musuh kita adalah DAP. Atau mungkinkah MCA bimbang sekiranya DAP kalah sebab PAS?

Apapun MCA dan MIC serta parti komponen lain perlu rileks dan bertenang. Sila buat kerja masing-masing. Kalau asyik nak timbulkan hudud. Itu bermakna kamu tak faham bahasa. Hudud nak buat di Kelantan dan tidak libatkan orang bukan Islam.

K7L : Jangan sibuk pasal hudud...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk