08/12/2015

Nasib Dyana Sofea Jadi Melayu DAP - Dibuang Daripada DAPSY?



Sebenarnya sejak dari mula lagi kebanyakan ahli DAPSY tidak gemarkan propaganda yang hanay dipersetujui oleh keluarga Lim sahaja. Propaganda menggunkan perempuan Melayu memang tidak digemari oleh puak cauvinis DAP.

Mereka merasakan propaganda ini bukan 'untuk dijual'. Walau bagaimanapun Keluarga Lim yang memonopoli kuasa di dalam DAP, tetap meneruskan usaha propaganda tersebut sehinggakan mereka semua berdiam diri dahulu.

Sebab itu ketika DAP bertanding di Teluk Intan menggunakan Dyana Sofea melawan seorang calon yang memang sudah ditolak oleh rakyat Teluk Intan, Dyana menemui kekalahan teruk.

Ianya kerana protes senyap yang dibuat oleh puak cauvinis DAP yang tidak mahu Keluarga Lim terus menggunakan propaganda tersebut. Setelah Dyana menemui kekalahan, kita perasan dirinya sudah mulai tenggelam.

Kini apabila mendapat sedikit peluang, DAPSY akhirnya menjalankan tugas mereka untuk menyingkirkan Dyana daripada NEC DAPSY. Berilah apa jua alasan maka mereka tetap akan buang Dyana. Inilah nasib menjadi Melayu DAP. Anda masih percaya DAP?

K7L : Kena buang sukahati.. kelakar kan?..

3 ulasan:

  1. mungkin dh kena liwat atau gangbang kot..

    ReplyDelete
  2. Knp org melayu masih2 lgi tidak mengenali siapa itu DAP. Kalau masuk DAP sbb diberi imbuhan kewangan yg besar.....itu sya fahami. Bgi yg x tahan dgn tawaran yg lumayan, mmg akan terima walaupn dikutuk oleh bangsa sendiri. Tapi kalau terima masuk DAP atas sbb yakin dengan perjuangan DAP menguntungkn bangsa melayu, itu tindakan paling bodoh amat2. Kalau dlm bahasa amerika.. "moron". Makna die tu..lebih teruk dari "bodoh". Ini bkn racist, tetapi hakikat sebenar hari ini. Org2 melayu masuk DAP ni bkn org2 yg cerdik dan berfikiran jauh.....tetapi majoriti lebih kpd ganjaran wang atau mungkin ada dendam2 tertentu terhdp parti2 melayu lain.

    ReplyDelete
  3. Mat Syabu tinggalkan pas kerana Jawatan yg diberi LGE..

    Jawatan PAS tak ada duit..

    Mcm tu lah Salleh Man..

    Jawatan berduit menjadi mulia..

    Kuda boneka propaganda dlm zaman ini masih lagi dipercayai mampu menarik Melayu atau orang asli
    -tak dpt jadi MP, buat jamban sebiji kecoh satu dunia..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk