09/12/2015

#MaraDigital Dibuka Beri Peluang Anak Melayu Berniaga?




Kejayaan pembukaan Mara Digital sebenarnya memberi bukti pihak Kerajaan Malaysia dan Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah peka dengan kehendak serta 'Walk The Talk. 

Siapa sangka selepas 3 bulan ianya dicadangkan kini menjadi realiti. Hub penjualan barang-barang digital ini memberi pengkhususan buat peniaga bumiputera yang berkecimpung di dalam industri itu.

Kini Rakyat Malaysia mempunyai pilihan sendiri samada mahu membeli di Low Yat, Mines, Mara Digital ataupun premis-premis yang lain. Saingan sihat ini diharapkan dapat menurunkan harga barang-barang digital seiring dengan permintaan tinggi.

Siapa tidak mahu lihat anak-anak Melayu berjaya? Apapun kritikan dan pandangan negatif telah pun kita terima. Namun Keris melihat dari sudut pandang yang lebih positif. Semoga peniaga bumiputera ambil manfaat ini sebaik-baiknya.

K7L : Kalau kita tak sokong bangsa sendiri.. Siapa lagi?...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk