11/12/2015

Kerajaan Tunaikan Lebih 90% Akujanji PRU13 - Azmin Cemburu?


 

AMARAH! EMOSI! TIDAK RASIONAL! Itu adalah antara perkara yang membuatkan rakyat Malaysia lupa untuk berterima kasih di atas segala janji-janji Barisan Nasional yang telah ditunaikan.

Satu lagi kita tidak perasan kerana ia dilakukan secara berperingkat dan kelihatan tidak menyeluruh kerana janji yang ditunaikan datang dalam pelbagai bentuk dan tempat mengikut keadaan.

Apapun tidak dinafikan kita perlu bersyukur kepada Allah S.W.T. yang membenarkan segala janji itu ditunaikan. Sebab itu daripada kita jangan asyik maki Kerajaan. Berdoalah. Mohon pada Allah.

Bukan Mohon yang tidak elok kepada pemimpin. Memang tak makbul. Tapi mohon agar Malaysia ini terus maju dan sejahtera. Semoga Allah terus melindungi Malaysia daripada anasir jahat.

Apapun syabas buat Barisan Nasional. Tidak membazir wang rakyat untuk buat pintu gerbang yang tidak memberi apa-apa manfaat kepada rakyat bernilai 9.74 Juta. Rakyat kena buka mata luas-luas. 

K7L : Barisan Nasional Barisan Kita...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk