09/12/2015

G25 Perlu Bertaubat - Fikir Logik Pakai Otak Bukan Akal?



Kumpulan yang so-called 'Gabungan Bekas Penjawat Awam' ini nampaknya sudah mula lari tajuk dari tujuan asal mereka bergabung. Ops! Tidak! Sebenarnya inilah tujuan mereka menubuhkan kumpulan tersebut.

Bertujuan untuk menyuarakan pandangan yang jelas menentang Islam. Seolah-olah mereka ini diupah oleh tangan ghaib untuk terus menjatuhkan Islam dan memperdaya anak-anak muda.

Cadangan yang terbaru membuatkan rata-rata rakyat Malaysia yang beragama Islam mengamuk. Apakah dengan menghapuskan undang-undang khalwat dapat mencegah zina? Boleh pula ada yang kata itu dosa mereka dengan Allah bukan dengan kita?


Pandangan cetek sebegini perlu dibuang daripada pemikiran anak-anak muda kita. Sudah diberitahu, mencegah lebih baik daripada merawat. Dengan adanya undang-undang tersebut pun sudah ramai yang terlanjur serta lahir anak luar nikah.

Bayangkan jika tiada penguatkuasaan. Apa sebenarnya G25 ini buat? Mahu jadi proksi Ambiga untuk merobek institusi undang-undang berlandaskan Islam di Malaysia? Kafir kah mereka?

K7L : Esok semua orang dah boleh zina dengan anak G25?..Sebab mereka rasa itu tidak salah..

2 ulasan:

  1. Hey Gang Bas Sekolah 25 cari kerja lainlah ....... kerja yang kamu buat sekarang ni sia-sia ja... Baik tebas rumput dekat kampong kamu lagi bagus.

    ReplyDelete
  2. Undang-undang syariah yang ada sekarang ini yang membenteras perbuatan khalwat pada perengkat awal oleh pihak pemerintah memang sangat bersesuaian dengan ayat al Quran surah al Isra ayat 32: “ Dan jangan kamu mendekati zina; sesungguhnya zina itu perbuatan yang keji. Dan jalan yang buruk.”

    Persoalannya G25 ini merujuk kepada dalil yang mana bagi membenarkan hujah mereka itu?

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk