21/12/2015

1MDB Ada Syarikat Penerbangan? #FitnahAkhirZaman



Dana 1Malaysia Development Berhad (1MDB) hari ini menafikan dakwaan pihaknya kini memiliki sebuah syarikat penerbangan yang dinamakan “1MDB Airlines Berhad”.

Wujud maklumat palsu dalam Wikipedia mengatakan 1MDB Airlines Berhad dilancarkan pada 30 November lalu, sebagai sebuah pesaing baru bagi syarikat penerbangan tempatan Malaysia Airlines (MAS) dan AirAsia serta negara serantau seperti Singapore Airlines, Thai Airways, Vietnam Airlines dan Garuda Indonesia.


Apapun ini sebenarnya adalah fitnah terbaru yang digarap setelah Arul Kanda nampak konsisten memberi penerangan yang jelas kepada rakyat perihal 1MDB. KIni mereka cuba 'divert' fitnah lama kepada yang baru.

Sekalipun kalau wujud, apa masalahnya? Kan bagus pecahkan monopoli maka harga akan menurun. Takkan itupun orang tak tahu? Tapi apapun ia semua adalah fitnah.

K7L : Dosa-dosa PM sebelum ini siapa yang tanggung?..

1 ulasan:

  1. Sbb tu EU buat resolusi hak asasi Malaysia..yg suka buat huru-hara fitnah itu yang mereka sokong..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk