30/11/2015

Izzah Wajib Dihukum? - Tiada Simpati Buat Pengkhianat Bangsa!



Sememangnya tidak berhati perut, tidak memikirkan perihal perasaan orang lain. perjuangan bapa yang meliwat dibawa sehingga kepada musuh negara yang mengakibatkan kematian?

Bodoh atau tidak pernah cuba berfikir? Dia ingat boleh dapat populariti dan raih simpati dengan tindakan dia? Ada orang daripada AMK Ampang pun cakap tindakan Izzah adalah satu tindakan yang teramat bodoh.
Ini masalah tak faham politik, baru menang beberapa kali itupun atas dasar kesian bukan atas kemampuan dirinya sebagai ahli Politik. Sepanjang dia berpolitik pun dia sering bawa kisah bapanya sebagai pendinding.

Kini kisah bapanya sendiri 'membunuh' karier politknya. Entah apa dalam fikirannya. Dia sedar atau tidak dia merupakan Ahli parlimen yang bersumpah mempertahankan negara?


Hemat Keris, memang wajar sekiranya Izzah tidak dibenarkan untuk menjejakkan kakinya di bumi Sabah. Dia tidak tahu betapa pilunya perasaan mereka yang kehilangan orang tersayang!

Meninggal dunia berbeza dengan dipenjara. Meninggal dunia kerana mempertahankan negara dan dipenjara kerana kesalahan meliwat tidak boleh disamakan! Dasar pengkhianat negara!

K7L : Kalau zaman dulu.. dah kena 'kek'...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk