18/11/2015

Fitnah YaPeim - Dengar Sendiri Jawapan Dari Orang Yang Bertanggungjawab!



 

Bukan nak kata apalah kan. Nak fitnah YaPEIM begitu teruk sekali, tapi bodoh sebab pergi suruh orang tak ada akal buat repot polis. Nak bagitahu berani atau tidak, YB Senator Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki dah jawab dekat Parlimen.

Bang! Jawab dekat Parlimen tu! Bukan main-main dan buat repot polis pertanyaan. Semuanya anda boleh dengar dan wajib dengar melalui video-video di bawah :







Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (YaPEIM) tidak mempunyai sebarang isu penyelewengan sebaliknya agensi itu menjadi perhatian hanya kerana persepsi negatif sesetengah pihak.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Senator Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki berkata perkara itu dapat dilihat berdasar laporan audit agensi itu yang tidak menunjukkan sebarang unsur penyelewengan.

Dr Asyraf juga membidas anggota Parlimen pembangkang agar tidak terpengaruh dengan pelbagai persepsi negatif yang dilemparkan kepada agensi itu dan menyifatkan mereka sepatutnya menyokong YaPEIM.



K7L : Fitnah bodoh...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk