28/10/2015

Sah! DAP Takut PAS Ganggu Undi Pilihanraya Ke-14?



Sehingga hari ini kelihatan Lim Kit Siang yang sudah lama tak mampus-mampus dalam politik nampak bimbang dengan kenyataan serta pendirian beberapa pemimpin PAS termasuk Presiden PAS.

Lagi dia risau bila PAS tak mahu join angkat plakad 'Mana 2.6 Billion' yang dilihat tidak matang dan bodoh oleh MP PAS. Apa yang lagi best Keris dengar daripada mulut orang PAS.

DAP ada hantar beberapa orang kanan mereka bertemu dengan pemimpin PAS. Untuk rundingan kerusi, mereka bimbang PAS akan ganggu undi DAP dan DAP akan kalah di banyak tempat.

Seperti yang kita tahu selama ini pun PAS merupakan 'Fix Deposit' untuk undian Melayu terhadap DAP dan PKR. Sekiranya PAS bertanding seluruh negara, maka undi akan pecah dan PAS akan menang banyak berbanding PKR-DAP-PAN.

Kebimbangan ini seperti tidak dirasai sangat oleh Lim Guan Eng kerana mereka menang penuh di Pulau Pinang. Tetapi PKR bakal kehilangan Selangor ke tangan PAS sekiranya PAS masih berkeras tidak mahu turuti pembahagian kerusi.

Sekarang, semuanya menati rebah. Yang tetap utuh masih Barisan Nasional. Pilihan Rakyat yang sebenarnya dan paling bijak.

K7L : Beza kerajaan untuk rakyat dengan kerajaan yang nak kuasa sahaja...

3 ulasan:

  1. Penyertaan bilangan sedikit kaum melayu menyertai parti DAP adalah simbol kpd.tahap sokongan orang melayu terhadap DAP. PAS bila bersama DAP sudah tentu tahu tahap kerjasama antara kedua parti terhad kepada strategi meraih undi, sedangkan dasar perlembagaan PAS jelas terhadap perjuangan Islam. DAP kena faham samada melayu PAS, PKR atau UMNO adalah orang melayu beragama Islam . Pakar strategi DAP mungkin terlalu obses dengan taktikal meraih undi tetapi gagal memahami kehendak orang melayu!!!

    ReplyDelete
  2. jgn bimbang.....seperti biasa....PAS akan buat U TURN di saat saat akhir......pasti akan kembali ke dakapan DAPigs....

    ReplyDelete
  3. Sebelum saya ceritrakan kisah hudupku terlebih dahulu perkenalkan nama saya Pak Kusniadi. Dari Bogor. saya hanya ingin berbagi ceritah dengan kalian semua para penggilah togel, awalnya itu saya hanya kuli bagunan,punya anak dua,dan istri saya hanya penjual syayur keliling dikampung kami , ekonomi kami sangat pas-pasan, hutan tambah numpuk, anak saya juga butuh biaya sekolah,hidup ini bener-bener susah.Tapi akhirnya ada teman saya yang bilang bila mau merubah nasib coba hubungi nomor hp MBAH JEJE TRIJAYA katanya dia bisa membantu orang yang lagi susah. jadi saya lansung hubungi MBAH JEJE TRIJAYA, dan saya menceritakan semuanya, tenteng keluarga kami akhirnya saya di kasih angka ghaib [4d,] sudah 3x putaran tembus,dengan adanya MBAH JEJE TRIJAYA,saya sekeluarga bersukur semua utang saya lunas bahkan sekarang saya sudah buka usaha. silahkan anda buktikan sendiri insya allah anda tidak akan kecewa dari angka ghaib MBAH JEJE TRIJAYA bagi yang berminat hubungi MBAH JEJE TRIJAYA di nomor ini: 0823 3737 6471 dan saya sudah buktikan sendiri angka ghaibnya demih allah demi tuhan...ini kisah nyata dari saya,terima kasih.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk