14/10/2015

Adun DAP Letak Jawatan? - Mungkinkah Akan Ada PRK Skudai?



Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Skudai, Dr Boo Cheng Hau dilaporkan telah bertindak meletak jawatan sebagai Ketua Pembangkang di Dewan Undangan Negeri Johor apabila tewas dalam pemilihan barisan jawatankuasa DAP negeri itu.

Dr Boo berkata, beliau telah menghantar surat peletakan jawatannya kepada Speaker Dewan Undangan Negeri, Tan Sri Mohamad Aziz, Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng, dan Setiausaha DAP negeri Johor, Gan Peck Cheng.

Adun Skudai itu turut menjelaskan bahawa keputusan itu diambil selepas beliau gagal mempertahankan jawatannya dalam jawatankuasa DAP negeri di Batu Pahat kelmarin.

Dr Boo sebelum ini telah menganggotai Jawatankuasa DAP negeri sejak tahun 1995 dan mengetuai jawatankuasa itu dari tahun 2005 hingga tahun lepas sebelum ditewaskan oleh Anggota Parlimen Kluang Liew Chin Tong.

Sementara itu ketika dihubungi media, Mohamad turut mengesahkan pihaknya telah menerima surat peletakan jawatan Adun Skudai itu sebagai Ketua Pembangkang yang dihantar kepada jurutulisnya.

Bagaimanapun, beliau menjelaskan bahawa kedudukan Dr Boo sebagai ADUN Skudai tidak terjejas dengan perletakan jawatan tersebut. -Kedahnews.com

Haha! Jangan Panik. Dasar DAP Cauvinis tak akan lepas jawatan mereka. Kalau boleh nak bawak sampai mati. Tengok Lim Kit Siang sudahlah, selagi belum kiok selagi itu dia nak duduk dalam Parlimen. 

Tak guna punya DAP. Sesama mereka pun mereka bunuh sesama sendiri, inikan pula ada Melayu yang mahu berjuang konon samarata. Nanti esok lusa kau juga mangsa penyembelihan pertama.

K7L : Rakyat nak tahu apa lagi pasal DAP?.. Memang pengkhianat mereka ini!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk