04/09/2015

Salam Sepuluh Kosong - Siapa Yang Patut Malu? FAM Atau Pemain




Rekod kekalahan terbesar pasukan Malaysia adalah Malaysia 2–8 New Zealand bertarikh November 16, 1967. Nampaknya rekod baru telah pun tercipta semalam. Ketika ini kita nak salahkan siapa?

Apapun Harimau Malaya buktikan anda mempunyai semangat juang yang tinggi. Mungkin FAM dah boleh bersedia untuk dirombak DENGAN BETUL. Kami kepingin melihat Malaysia berada sama seperti zaman Arwah Mokhtar Dahari.

Orang Korea  Orang Jepun semua kenal Mokhtar Dahari dan Malaysia. Kini kita tinggal apa?

K7L : Rombaklah...

3 ulasan:

  1. Dalam kes ni sepatutnya orang Arab malu. Hari tu bagi derma berbillion-billion. Hari ni bagi 10-0 pulak.

    Agak-agaklah wahai Pak Arab sekelian oiiii. Tau lah kamu kaya dan dah hebat. Kesian orang Malaysia nampak macam sengkek dan tak maju sangat.

    Derma 3-4 juta udah leee. Kalahkan Malaysia 2-0 cukuplah. Jangan lah nampak tunjal dahi orang Malaysia sangat.

    ReplyDelete
  2. Malaysia kalah Najib juga disalahkan. Kesian rakyat Malaysia. Dah teruk minda mereka. Cina juga yang sorak.

    ReplyDelete
  3. masa kena dengan palestin 0-6 aku sokong, sebab palestin tidak patut dibuli dan untuk membezakan antara malaysia dengan israel. tapi kalau sedekah 10 gol kepada uae, aku tak boleh terima. uae bukan negara miskin yang perlu diberikan derma macam tu....huhuhu

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk