03/09/2015

Benarkah Mereka Guru? - Hukum Kalau Dah Sebut!


 

 AbdulRazak MohamadGhazali


Contoh guru-guru dari Sabak Bernam yang terang-terangan engkar dengan arahan boss mereka untuk tidak menyertai demo Bersih 4.0.

Kalau aku ada anak.. Aku tak rela anakku di didik oleh guru berperangai buruk sebegini. Minta Kementerian ambil tindakan. Mereka melanggar akujanji/ bai'ah mereka sendiri.





Nampaknya Macai Bersih yang melanggar peraturan sudah dapat dikesan. Macai Detected Babe! Keris masih lagi teringat akan larangan yang dikeluarkan oleh Kementerian Pelajaran baru-baru ini.

Termasuk kata-kata TPM yang ingin menangkap pendemo Bersih yang diketahui haram dan tidak mempunyai permit. Perhimpunan yang diharapkan kecoh dan diganggu polis bertukar menjadi baik kerana Pihak Polis bertindak bijak mengabaikan sahaja mereka.

Kini mereka sudah diberi muka, tidak ada sebab lagi untuk 'simpan' mereka lagi. Berkhidmat untuk Kerajaan tetapi melakukan perkara yang tidak elok. Apa agaknya yang mereka dah sebarkan pada anak-anak murid masing-masing? 

Ini lebih bahaya kerana orang seperti mereka inilah menghancurkan keharmonian negara dari dalam lagi. Sekarang orang nak lihat TPM yang juga Menteri KDN untuk bertindak tegas kali ini.

K7L : Tukarkan ke Sarawak..belajar erti susah dahulu..

6 ulasan:

  1. setandan pisang tak semuanya elok...

    ReplyDelete
  2. Pecat mereka ini, mereka adalah pengkhianat negara..!

    ReplyDelete
  3. Bagi amaran dah le.

    ReplyDelete
  4. Transfer je ke pedalaman, baru le boleh demontrasi siang malam kat dalam hutan. tak de sape nak halang

    ReplyDelete
  5. org sarawak pun tak nak guru bermasalah camtu..plizzz laa

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk