15/09/2015

Azmin Kata DEIG Belum Operasi - Zakat RM5 Juta - LZS Tak Terima Lagi?




Azmin Ali kata DEIG belum beropersi. Tetapi DEIG sudah beri Zakat sebanyak RM5 juta. Aik mana datang 5 Juta? Dan betul ke bagi zakat?  
Adakah Azmin Ali menipu tentang operasi DEIG dan wang zakat yang dikeluarkan?

Lembaga Zakat Selangor menafikan ada terima duit zakat dari DEIG. Tapi ada sumbangan zakat disampaikan oleh pengerusi PKR negeri. 


DEIG keluarkan zakat bukan melalui Lembaga Zakat Selangor. Jadi adakah duit itu sampai kepada mereka yang layak terima zakat, atau ia digunakan untuk kegunaan politik?

Eh kenapa ada banyak sangat persoalan? Sampai hari ini Azmin masih terus membisu dan membisu. Apa dia ingat rakyat Selangor ini buta dan pekak? Tak ada otak? Rakyat Selangor pun dah boleh buka mata luas-luas.

Ini amaun lagi banyak. Ini kes duit rakyat Selangor. Air ada masalah setiap hari dan paling best konsisten masalah tak ada air. Tidak pula diselesaikan? 

K7L : Ini semua penipu punya suruhan DAP!..PKR bangsat!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk