14/08/2015

GHB Cuba TAWAN Johor - Mat Sabu Diajar DAP Untuk Berfantasi?



Pengerusi Gerakan Harapan Baru (GHB) cuba meluaskan pengaruh di kubu kuat UMNO iaitu Johor. Dia berkata, dalam pergolakan poltik sekarang tidak mustahil dapat bekerjasama dengan rakyat Johor bagi menghadapi pilihanraya akan datang.

Walau dalam pergolakan politik yang dihadapi sekarang ini, rakyat Johor masih mampu membezakan mana baik & buruk. Tidak mungkin GHB dapat menguasai dan meluaskan pengaruhnya di Johor.

Apa kata orang Johor? Keris tanya dengan orang PAS di Johor. Kata mereka, Mat Sabu ini suka berfantasi. Kalau berceramah pun penuh imaginasi dan khayalan dalam dunia buatannya sendiri.

PAS hantar antara orang kanan dan paling kuat mereka di Johor iaitu bekas Naib Presiden PAS pun kalah, inikan nak tawan dengan pecahan daripada PAS? Seluruh PAS Johor belum tentu dapat tewaskan BN di Johor, inikan serpihan yang kepinginkan kuasa lebih daripada perjuangan.

Jadi lawak apa sebenarnya yang sedang dibuat oleh Mat Sabu dan GHB yang kononnya akan menggantikan PAS? Seluruh Malaysia tahu, selepas UMNO, PAS mempunyai ahli kedua terbanyak di kalangan semua parti di Malaysia.

Itupun ada hati? Semua ini bukan apa, sebab dah termakan janji-janji syaitan antara GHB dengan DAP. Elok sangatlah tu. nak sangat kuasa sampai 'sembah' apa sahaja arahan DAP melalui janji setan mereka.

Semoga Allah tunjuk bahawa DAP itu dalang dan GHB itu suruhan sahaja. Kalau PAS tak nampak lagi tak tahulah. Masih ada yang rasa nak berdemo nanti? Kalau pergi demo maknya sokong GHB. Ingat tu!

K7L : DAP itu umpama iblis? Habis siapa Syaitan? Mat Sabu?..

1 ulasan:

  1. ASS..WR.WB.SAYA IBU RITA TKI HONGKONG INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA MBAH GENEP,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN MBAH SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN KEBUN YANG DULUNYA SEMPAT DIGADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN MBAH GENEP,YANG MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA 4D HONGKONG KEPADA SAYA DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI SAYA SILAHKAN HUBUNGI NO HP: (-085-110-369-888-) MBAH GENEP JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL MBAH GENEP SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN SENDIRI..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk