03/07/2015

Hudud Tiada Dalam Agenda PasMa

 


Hudud tiada dalam agenda parti politik baru yang akan ditubuhkan Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia (PasMa).

Presidennya, Datuk Phahrolrazi Mohd. Zawawi berkata, keputusan tersebut diambil bagi memastikan perjuangan parti baru itu selari dengan ketetapan Dasar Bersama Pakatan Rakyat, yang tidak pernah bersetuju bersabit pelaksanaan hukum itu.




Haha! Apa cerita sekarang ini? Keris nak orang PAS jawab sikit pasal PasMa. Sebab asalnya orang PasMa juga daripada PAS. Mereka yang kalah dengarnya buat G18, kemudian PasMa pun nak buat juga. 

Apa ni? Siap kata tak mahu hudud. Kata perjuangkan hudud sejak daripada dahulu lagi? Ini masalah punya parti ke apa? Sekarang PasMa dah tunjuk belang mereka. Dah tunjuk pada dunia mereka memang tak mahu hudud.

Tinggal orang PAS yang sokong PasMa untuk fikir. Terus sokong atau teruskan hudud. Nak kata tak bagi hudud, dah lulus siap. Jadi nak apa lagi? Apapun PasMa dah buktikan mereka anti-PAS dan tidak sehaluan dengan gerakan PAS.

K7L : PasMa anti PAS..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk