21/05/2015

Presiden PAS Bersuara Pasal DAP-PKR! - Apa Kata Akar Umbi?

 

Haji Hadi kini kelihatan seorang diri dalam menghadapi cabaran untuk dijatuhkan? Tidak sama sekali. Sebab itu Hadi nampak lantang dan berani dalam bersuara. Konco-konconya sudha mula bergerak ke akar umbi.

Liberal dan PasMa dalam PAS kini sedang mati akal. Apalagi mereka nak buat. JIka nak pakai Pemuda PAS, mereka lihat Suhaizan belum cukup kuat untuk berlawan dengan AJK PAS Pusat sekarang iaitu Ahli Parlimen Pasir Mas yang juga anak kepada Nik Aziz.

Sejauh manakah akar umbi PAS akan bersedia untuk menolak hudud seperti permintaan puak liberal? Kini kita lihat Mat Sabu sedang cari dana untuk 'beri gula-gula' pada perwakilan untuk pastikan dirinya menang. 

Apapun pertembungan kali ini akan menjadi bukti samada PAS terus dipimpin ulama atau digulingkan oleh junta liberal.

K7L : Nilai Kuasa melebihi Islam itu sendiri..

2 ulasan:

  1. Kata PAS 4 ALL (termasuk utk sikafir/libral/sekular) Akhirnya pecah TEMBELANG. Rupanya PAS 4 (Cina kata 4 tu sai/MATI) ALL hanya utk "ulamak PAS" bukanlah "For All" Pembohong betul. Pembohong Adalah SIFAT MUNAFIKUN, TAK BEGITU Uz-Turn ( Bukan U-ztaz)

    ReplyDelete
  2. Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk