16/04/2013

Bukti Camputangan Asing - PAP Bantu DAP Musnahkan UMNO, PKR dan PAS?



1) Ada satu maklumat yang mengejutkan daripada kenalan yang bekerja di Singapura dan juga merupakan antara orang kuat Parti PAP.

2) Beliau telah mendedahkan (scara sengaja atau tidak) bahawa Kerajaan Singapura telah memberikan cuti khas 2 hari pada hari 3hb Mei, Jumaat dan 6hb Mei, Isnin. Selain itu, Kerajaan Singapura juga akan memberikan elaun minyak khas.

3) Keistimewaan ini hanya diberikan kepada w/neg Malaysia berbangsa Cina akan pulang untuk mengundi DAP khasnya di Johor.

4) Lebih mengejutkan apabila pekerja-pekerja Parti PAP diarahkan untuk turut serta membantu jentera DAP sepanjang tempoh berkempen.

Sekiranya terdapat perhimpunan besar-besaran DAP, sedarlah bahawa ada antara mereka bukan warganegara Malaysia dan pekerja parti PAP.

5) Beliau juga ada menyampaikan bahawa salah seorang ‘taikun’ besar di Singapura akan menyumbangkan 7 buah bas kepada mereka yang tiada kenderaan untuk pulang.

6) Nampaknya hubungan antara PAP-DAP ini semakin erat dengan kehadiran Lim Kit Siang di Gelang Patah sebagai calon.

7) Bersungguh-sungguh PAP dari Singapura ini untuk membantu DAP membuktikan bahawa selama ini mereka sebenarnya tidak pernah berpecah. DAP menjadi sebagai cawangan PAP di Malaysia. 


Bersedialah atas segala kemungkinan yang berlaku. Kita tak pasti lagi apa rancangan Singapura. Bersedialah…

K7L : Haramkan kereta luar ini daripada masuk ke Malaysia!

5 ulasan:

  1. Bila kenderaan2 Singapura kelihatan berada di mana2 lokasi ceramah DAP, Melayu Johor buatlah apa2 yang patut supaya mereka tidak menambahkan lagi kesesakan di Johor semasa tempoh berkempen ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marah pada orang - kereta yang jadi sasaran. Kalau ngaku orang melayu. Darah hang tuah. Tunjok taring lah. Berdepan dgn orang. Satu lawan satu. Bukan lestik cermin kereta. Nampak sangat melayu cakap tak pakai akal. Suka mencarut. Lepastu salahkan politik carut. Kenapa tak marah orang melayu yg sokong PKR. Yg pegang tangan KIT SIANG. Pecah kan lah kereta mereka. Lagi banyak . Jiran pun ade. Eat together play together but ........

      Delete
  2. Di Ipoh dah tak ada kaun Cina nak tolong kempen untuk Lim Lit Siang. Itu fasal dia lai ka Gelang Patang. Jadi, senang dapatkan pekerja rakyat Singapura datang membantu kempennya. Kalah dengan Ghani Osman, Lim Kit Siang Lari terus masuk Singa pura dan tak balik dah. Di sana Lee Kuan Yuu akan sumbat dia dalam pagar besi.

    ReplyDelete
  3. Lagi awak banyak cakap. Lagi nampak bodoh. Tak ade rakyat singapura nak pergi sokong PRU 13 sana. Yg ghairah semasa ni adalah rakyat malaysia yang boleh mengundi tetapi dudok disingapura kerana bekerja disana. Ada satu juta ramai. Ada faham. Perbezaan. Antara rakyat singapura dan rakyat malaysia yang bermaustatin disana. We are not busybody.

    ReplyDelete
  4. That is the Agenda..sistematically Ethnic cleansing..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk