23/07/2012

Teresa Kok Bakal Timbalan Presiden PAS? - Peralihan Kepimpinan Politik Melayu PAS


       

Kini PAS kelihatan sangat terdesak untuk mendapatkan sokongan orang bukan Islam. Mereka tidak hiraukan lagi kuasa Melayu asalkan parti mereka menang. Lihat poster di atas, apa relevannya Teresa Kok dalam gambar itu? Keris difahamkan cubaan untuk membawa masuk Teresa Kok kedalam PAS telah berlaku. Mungkinkah jawatan Timbalan Presiden PAS akan diserahkan kepada Teresa Kok?
Mat Sabu pula akan jadi Presiden PAS bagi menggantikan Haji Hadi. Betul atau tidak kena tanya orang PAS. Mustafa Ali dengarnya ada mengamuk sebab kisah dia diminta letak jawatan telah tersebar. Inikah peralihan kepimpinan politik Melayu PAS mahu? Orang bukan Islam akan diberikan jawatan dan mereka boleh menggunakan kalimah Allah sesuka hati mereka seperti video di bawah? 


K7L : Jauhkanlah aku dari tergolong dalam golongan orang-orang yang sesat..


1 comment:

  1. Muka2 dlm poster tu macam mengalami "Down Syndrome" aje. Yg paling hebat2 yg mrk ada ke tu, atau memang dah tandus pemimpin sampai yg cina dan Melayu pun mrk dah tak kenal?

    PAS PAS. Pemimpin PAS ni skrg mcm org pakai jubah atau baju kurung tapi tak pakai apa2 kat dalam, begitulah perumpamaannya! ...

    ReplyDelete